Dags för kryssning:D

Tjooo! Idag åker jag och älskling till stockholm för att hoppa på en stor jäkla båt och kryssa till Tallinn :D Fett awesome kommer de bli! Galet pepp!
Kommer tillbaka till stockholm på tisdag morgon och drar då direkt till Bollnäs. Kommer ha en rätt fin vecka med andra ord. Undrar faktiskt hur många mil jag kommer ha åkt totalt från i tisdags till nu på tisdag? Galet många blir det iallafall. Åkt framochtillbaka som en galning!
Nu ska jag ha en mysig kryssning med snyggingen min och bara ta det lugn :) Gryymt!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hade så kul! låter som att det kommer bli de iallafall :)

2011-03-27 @ 13:47:06
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0