Dont you, forget about me

Jomen så vare söndag igen då. Tamefan vad fort helgerna går. Om en vecka ska jag åka på kryssning med älsk och om en vecka har jag varit i Furuvik, Uppsala och Kolmården. Intensiv vecka, eller? Kommer bli mycket åkande iallafall! Men kul kommer det antagligen bli. Måste sätta mig och förbereda mig lite för intervjuerna på Furuvik på tisdag också. Måste komma på nån bra kändis som skulle kunna jobba där och kunna motivera varför? Hjälp!
Idag ska jag skriva klart min jäkla filmuppsats, kolla på lite Greys och åka hem till Bollnäs hade jag tänkt. Får se i vilken ordning allt blir :P Först och främst ska jag leta mig nån frukost.
Har inte ont i huvudet idag (än) däremot gör axeln fortfarande ont så det kan komma att bli huvudvärk också. Hoppas inte, för det har jag inte tid med.
Puss
Snart kryssning :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0