Dyr men bra dag

Har haft en riktigt bra dag, men den har kostat. Efter skola åkte jag och Rebecca till Gävle och påvägen dit så var vi dom där jobbiga människorna som alla hatar. Vi prata/sjöng/skrattade konstant hela vägen. Men kul hade vi! ;) Sen väl i Gävle gick vi runt lite, jag köpte en present till älskling som fyller 23 imorrn och en tunika till mig själv. Sen åt vi på ett kina-snabbställe. Älskar kinamat. Så hiiiiiiiiiiiimla gott. Dyrt dock. Men gott. När vi hade ätit så kom Rebeccas pojkvän Zebastian och joinade oss. Vi hade trevligt, med soja-attacker, tills vi gick till tåget.
Tåget visade sig vara inställt pga "fordons-brist" (HUR kan man inte ha tåg så det räcker?) så vi fick åka ersättningsbuss hem. Var okej, förutom att några jäkla gubbar satt bredvid mig/oss och drack. Fast det var rätt lugnt ändå. Vi pratade och hade kul iallafall ;D

Nu när jag är hemma har jag inte gjort så mycket alls. Fast har ju bokat biljetter till JEFF DUNHAM 16april! :D AWESOOOME! :D borde plugga egentligen nu, har ju min svenska oral commentary imorrn.. men jag varken vill eller orkar. Men måste väl. Blä. Aja Taggar imorrn eftermiddag då jag ska till Olofs föräldrar och ha en underbar helg!

Puss




Taggar Jeff Dunham också :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha alltså fyfan va fail! Ofta det var fordonsbrist liksom? Oo Sämst dom är!

2011-03-03 @ 22:48:29
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0