Everybody knows Derek loves Meredith, except Derek and Meredith.

Tjatja! :)
Har haft en lugn dag i skolan. Fick tillbaka engelska och svenska mocks, gick inte alls så bra som jag hoppats.. Menmen.
Slutade kl 13 eftersom jag inte har film längre (både sorgligt och skönt på samma gång) men satt kvar med Hanna och pluggade lite psykologi (det tog 1½ timme att göra typ 3 frågor men sen 30 min att göra 7 till.. haha)
Nu ska jag till tvättstugan och tvätta lite om typ 20 min.
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, blir antagligen mest ingenting och kolla på serier.
Förövrigt har jag varit väldigt irriterad/arg/less idag på en grej men om det fortsätter vara så tänker jag fan bli arg på riktigt. Så det så.
Slänger in lite bilder från kryssningen (tog typ inga men nån har jag)
På båten fast kvar i Sthlm
Älskling :) <3
Älsk köpte champange åt oss som välkomstdrink (eller ja, mousserande vin ;P)
På kvällen åt vi världens dyraste hamburgare. 138 kr. Men helt otroligt sjukt god.
Riktigt god som sagt. Och jättefräsch sallad/tomat och allt. Mums!
Dålig bild, men jag och Älsk i Tallinn :)
Älsk i hytten, spelar gameboy. Såklart.
Min lilla spelnörd!
Ja, som ni ser så har jag knäppt typ nästan inga bilder och dom jag knäppt var ju knappast bra xD Blev mest lite bilder på Olof och nån enstaka på mig :) Meeenmeeen :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0