Fin vecka också!

Har inte bara en fin tisdag (tvätten blev klar tidigt och så kom ju mössan som tidigare nämnt ;P) utan jag har dessutom en rätt fin vecka att se framemot!

Onsdag: Ska klippa mig och käka på Tranan med klassen :)
Torsdag: Slutar som vanligt 12 och efter det blir det Gäävle med Rebecca :D
Fredag: Har visserligen min oral commentary i svenska, men det är en bra dag ändå. Älskling fyller år och vi ska till hans föräldrar och fira :) Massa mys med andra ord!
Lördag: Spenderas också hos Olofs föräldrar och som det ser ut blir det bowling också ;D
Söndag: Mysdag hoppas jag på, kanske till och med vågar mig ut i snön och leka? :o Ska dessutom inte åka tillbaka till Bollnäs förrän på måndag och då är det sportlov! UNDERBAAAAAAAART! :D

Nu måste jag bara se till att ha nått att göra på lovet. Några förslag?? :D Onsdagkväll är bokad med party och Frida men alla andra dagar (utom kanske fre-sön) är öppna för förslag :D

Puss


Deeeessutom borde jag få den här snyggingen på fredag :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0