Home again

Kom precis hem från Tranan. Var som sagt och käkade med klassen, vi blev typ 20st. Vi firade Rebecca litegrann som fyller 19 på fredag :) Sen gick typ alla till Max och åt glass av nån anledning, medans jag, Rebecca, Hanna, Anna och Emma satt kvar och pratade en massa. Sen dansade jag, Hanna och Rebecca en massa. Och sen var det bara jag och Rebecca. Men feeeeeeeeeett med kul var det! HOT STUFF säger jag bara :D Bästa låten.

Var även två typ 50(?)åringar som dansade typ som två 15-20åringar. Helt galet pinsamt. Jag skämdes som fan bara av att se dom. Läskigt. Mådde dåligt kan jag säga. Men lyckades ha kul ändå ;P

Nu ska jag lägga mig strax.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0