Home from Furuvik

Kom precis hem från en dag i Furuvik.

Dagen började med att jag fick veta hur mitt math project gick och hur mina historia mocks gick.
Sen gick jag på promenad med klassen eftersom det var friluftsdag.
Sen åkte jag och Rebecca till Furuvik.
Vi var framme 1½ timme tidigare än vi skulle så först satte vi oss i solen och åt maten vi köpte i Gävle.
Sen leta vi reda på stället vi skulle vara på.
Och efter det gick vi på upptäcksfärd inne på en stängd furuvikspark med två andra som var extremt tidiga. Mysigt värre att gå runt därinne när inga andra var där :)
Vi gick tillbaka till huset vi skulle till och sen började gruppauditionen.
Hade en rätt kul eftermiddag, men det var svårt att visa framfötterna i en grupp på ca 17 st.
På den enskilda grejen fick jag prata med en jättetrevlig tjej (till skillnad från Rebeccas om fick prata med en sur-gubbe) och det kändes rätt bra även om det var bara typ 3 minuter vi prata.
Nu är jag hemma, håller på laga mat och ska kolla på Greys.
Imorrn är det Uppsala Universitet som gäller, bussen går vid 0700. Inte alls tidigt.
Puss

Världens bästa serie <3

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

MSN!

2011-03-22 @ 19:57:55
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bajs på gubben säger jag! Men annars fett mysigt ^^

2011-03-22 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0