Home from Kolmården!

Helt galet slut är jag. Ska väl försöka få in lite bilder nått tag och sådär, annars ligger det några bilder på facebook iallafall. Kommer väl fler om jag orkar.
På bussresan hem lyckades jag PUK-koda min mobil eftersom jag inte kom ihåg min PIN-kod. Så efter många försök att få tag på min mamma lyckades jag låsa upp den. Kände mig otroligt smart.
Nu sitter jag och luktar typ apfis, varg, tapir, fågel, elefant, noshörning.. och ja säkert typ 15 olika djurlukter till men ska strax hoppa in i duschen.
Att klappa vargarna var en helt otrolig upplevelse. Jag KLAPPADE vargar, kliade dom, blev pussad av dom. Helt fantastiska djur. Att se delfinerna var också underbart. Så fina och duktiga och söta. Men tigrarna måste jag ju bara säga är dom typ mest magnifika djur som finns. Tillsammans med typ alla andra kattdjur. Love them. Och kamelerna är ju typ dom chillaste djuren ever, och kanske markatterna också. Fett awesome var det iallafall! Grym upplevelse. Bilder kommer antagligen imorrn nångång som sagt.
Nu ska jag få lite saker gjorda innan jag ska lägga mig och sova riktigt ordentligt! Imorrn måste jag upp, packa, gå på stan när det öppnar och sen åka till Uppsala med tåget som går 12.59. Så bara att kämpa på!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0