Home from Tallinn!

ÄNTLIGEN HEMMA! Eller ja, jag hade hellre stannat på tiden så jag aldrig behövde gå av båten utan bara vara där med min underbara pojkvän, men om man väl måste åka hem så måste man. Och då är det skönt att komma hem. 
Kryssningen var jättemysigt och tydligen var det tema Carnival Latino utan att vi fattat det så det var massa rolig musik och roliga danser. Riktigt kul. Olof var dock dum och fick en av proffs-dansarna att bjuda upp mig . . Kan ju bara tänka mig hur kul det såg ut med min otroliga taktkänsla (snarare brist på taktkänsla).
Vi sjöng lite kareoke och hade det allmänt mysigt mest :) Träffade lite kul/konstigt folk.
Åt världens godaste hamburgare för 138 kr. Drack vin. Åt frukostbuffé. Låg och kollade på tv i hytten (när vi stod i hamnen i Tallinn). Var in till Tallinn en sväng, väldigt kort sväng dock.
Ja hade allmänt mysigt iallafall :) Enda som sög var att sängen var typ stenhård och jag sov dåligt som vanligt.
Men trevligt vare. Tycker iallafall jag! Så skönt att komma bort lite ibland, och det är alltid mysigt att åka iväg nånstans med nån man verkligen tycker om ^^ <3
Nu ska jag snart dra mig mot ICA så jag kan fixa mig nått att käka :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0