Home from Uppsala

Jo men så var jag hemma från Uppsala. Är helt otroligt galet trött men det är kanske lika bra eftersom jag ska upp runt 4-tiden imorrn för att hinna med bussen till kolmården. Jäkla åkande den här veckan. Enda dagen jag faktiskt var i Bollnäs och inte åkte nånstans var i måndags. Men kul farande är det iallafall. Även om själva åkandet är rätt dötrist och tråkigt.
Senare ikväll kommer Rebecca hit för en sleepover. Eller ja hon ska sova här eftersom hon bor en bit från skolan och vi ska åka så galet tidigt :) Trevligt iallafall ^^
Snart ska jag göra mig lite mat, även om jag inte är hungrig, och kolla på lite serier innan jag måste packa och duscha och fixa matsäck.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0