Home sweet home - Eller?

Är nu hemma från Uppsala, resandet och allt sånt där. Sitter ensam i min lilla etta med endast datorn, tvn och en massa skolböcker som sällskap. Känns alltid lika tomt när man har bott med någon nån dag. Men kan vara rätt skönt att vara lite för sig själv också. Men det kan lätt bli för mycket ensamt.
Men kommande vecka har jag en hel hög med prov (aka mocks) som ska göras. Har inte en enda vanlig lektion utan bara prov HELA veckan. Så kommer inte ha tid att känns mig ensam, måste plugga typ hela tiden. Orka. Det blir säkert lite plugg och massa klag över pluggandet istället. Har faktiskt nästan bara ett topic kvar i biologin att gå igenom nu! (och såklart options, men dom kan jag faktiskt göra imorrn). Så ska väl ta tag i att plugga det också, fast topic 6 är det största. Kämpa på!
Måste hinna till ICA också innan jag blir för trött. Det får bli när det blir.
På tåget hem så åkte jag med en terrorist (eller ja.. jag misstänker att han är terrorist) och en nunna. Terroristen satt typ och strök under saker i en bibel (tror det var gamla testamentet, inte hela tjocka bibeln) efter att han fått nått sms och satt och kollade på smset hela tiden medans han strök under. Misstänkt eller? Jag fick även ställa in tid & datum på hans mobil för det kunde han inte själv (?). Han betedde sig allmänt konstigt och var helt besatt av att fråga folk när vi skulle komma till Tierp. (Åka tåg är tråkigt, så då kan man komma på konstiga teorier OKEJ?!). Nunnan upptäckte jag när vi skulle kliva av, hon hade nunnegrej över håret, stort träkors runt halsen och allt. Hon gav mig riktigt bittra blickar så kände mig lite rädd ett tag. hahahha askul.
Sötis bild på mig och Olof :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0