Huvudvärk och tårta

Har haft huvudvärk ungefär hela dan, sen jag kom hem från hon som skulle sy min balklänning. Hela eftermiddagen alltså spenderats med huvudvärk och värk i min axel som vägrar bli bättre. Kändes bättre imorse men fan heller.. :(
I eftermiddag har jag även hunnit med att hälsa på hemma hos två morbröder (av tre). Och hos en av dom så bor ju min kusin som fyller år idag, så blidde fika där. Alltid lika kul. Men huvudvärken suger ju rätt hårt. Och sen fick jag min första CAS underskrift av min andra morbror. Effektiv eftermiddag med andra ord. Trots värk.
Nu har jag nyss ätit middag och nu ska jag bara lägga mig och ta det lugnt ett tag, kanske slå igång ett Greys-avsnitt om jag orkar titta.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Mjo, men samtidigt så vill jag ju inte bara vara hans vän. Men som sagt, vi ser vad som händer :) Det blir nog bra hur det än blir, jag känner det på mig. Tack för att du finns <3

2011-03-19 @ 20:05:40
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hihihi jaa vår låt är ju bäst! <3

2011-03-19 @ 22:37:39
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0