I'm dating.. and it comes with snacks

Jag är bitter.
Fick inte jobbet på Furuvik så nu är jag bitter.
Jag tappade motivationen till att sommarjobba. Vart ska jag få jobb iallafall?
Och jag tappade all motivation för exams när mina mocks gick sämre än jag trodde.
Borde plugga men jag har inte orken, viljan eller motivationen just nu.
Jag kommer inte komma in på Universitet iallafall. Inte på vad jag vill iallafall.
Så jag bittrar mig. Med Greys. Och önskar mitt liv var lite mer som Merediths.
McDreamy, McSteamy, McVet, kan inte dom finnas i mitt liv?
Fast jag har ju min McDreamy.
Men ge mig motivation att göra nått. Jag kan inte spendera hela kvällarna vid datorn/serier.
Nån som kan ge mig ett pepp-talk?
Eller skicka över en hink med motivation?
Jag bittrar helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Jag förväntade mig den kommentaren av dig :D Puss påre, håller med, men vad tycker man egentligen liksom? Inget dömande mot andra men, ja, vad är okej eegentligen? Saknar dig plutt! <3

2011-03-30 @ 20:27:11
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: linnea

vad vill du gå då?

det går nog bättre snart my! :)

2011-03-30 @ 20:30:37
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Inte vara bitter My!! Livet går inte under för att det gick dåligt på några prov eller för att det inte blir som du tänkt dig med universitet och sommarjobb (ja det är en uttjatad och dryg kommentar som jag själv hatar, men det är faktiskt sant). Och tappa inte hoppet hörru, bara för att det inte blir som man tänkt sig betyder inte att det inte kommer bli bra, bara annorlunda =) Oroa dig inte så mycket för plugget just nu, det ordnar sig ^^ Hade för övrigt värsta drömmen om dig och mig nu när jag kom hem från skolan och somnade :O Kan berätta imorrn ;) Nu kan jag nog avsluta min länga och sena kommentar....kram!

2011-03-31 @ 18:46:10
Postat av: Sara

Genom att vara bitter får man inga jobb i alla fall. :) Skriv ut 10 CVn och dela ut på olika ställen om du är och shoppar till exempel. Man kommer långt på ett fint leende, en positiv attityd och att vara självsäker. Sök på ställen där de kanske inte ens har annonserat om personal, söker du 1000 jobb så kan du få 999 nej, men det är ju egentligen bara ETT ja som krävs.

2011-03-31 @ 23:15:51
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0