Lördag 19/3

Idag vaknade jag typ halv 9 och gick upp. Slängde i min lite frukost, kollade på lite Greys och sen kom farmor och hämtade mig. Vi for till en kvinna som ska sy min balklänning. Blev mätt på alla möjliga håll och lämnade tyger så nu är väl balklänningen på gång iallafall :) Nicenice, hoppas på att det blir bra.
Nu ska jag försöka göra lite filmuppsats innan jag ska ta mig runt till lite morbröder (som jag även drömde om inatt?) och hälsa på. Har ju även en kusin som fyller 23 idag :)
Vi får se hur dagen utvecklar sig antar jag.
Puss
Nu börjar det närma sig ^^

Kommentarer
Postat av: O

Sööööööt!! :) <3 <3 snygging

2011-03-19 @ 13:05:58
Postat av: Anna

Det är väl som det är. Det slutar nog med att vi bara kommer vara vänner, det ser ut som så nu. Vad som händer sen vet jag inte. Men det känns ändå okej som det är nu, för jag vet att han kommer finnas för mig ändå.

2011-03-19 @ 15:39:07
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0