Lovtisdag

Jaa, så var det tisdag. Och jag är fortfarande hostig och förkyld. Inte kul. Och inte verkar lovet jag hade planerat bli speciellt kul heller. Idag skulle jag plugga med Hanna, blev inte av då båda är sjuk. Imorrn skulle jag köra på utgång med Frida, blir inte eftersom jag är sjuk och inte kommer orka partajja. På torsdag skulle jag leka med Ell, blev inställt eftersom Ell ska sjunga på en begravning på fredan och det är dumt att jag hostar och snorar en massa över henne då. Enda jag har kvar att se framemot är Uppsala. Får hoppas det blir av nu, annars blir det här nog det mest värdelösa lovet någonsin. Håll tummarna.

Idag blir ytterligare en sån där dag när jag bara kommer glo på tv och ta det lugnt. Kollar på lite halvvärdelösa serier, sitter, hostar, nyser, snyter. Ja sån där trevligt lugn dag. Kollade på Vingar av Glas imorse, bra film. Alex Skarsgård är så söt när han ska spela cool x) han var ju så ung. Kanske tar och kikar på lite mer film idag, vi får se. Annars blir de serier.

Puss

Kommentarer
Postat av: linneä

sv: den är ju sjukt gammal så ;)

2011-03-08 @ 17:04:33
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0