Mååndag

Rätt händelselös måndag faktiskt. Har suttit hemma i Järvsö och gjort mest ingenting. Kollat på tv, släppt ut hundarna, klappat katten, duschat. Thats about it. Sjukt produktiv dag. Eller inte.

Har suttit och känt mig lite dum också, för jag smittade ner Olof så nu är han jättesjuk, stackarn :( <3 och inte kan jag ta hand om han heller som han tog hand om mig i helgen :(

Blir nog en rätt lugn dag/kväll, orkar inte så mycket annat. Börjar bli helt galet röd om näsan också efter allt snytande. Hatar förkylningar -.- Om nån vill ha en gratis förkylning med hosta så kan jag skicka den på posten :) GRATIS som sagt.

Nu ska jag väl glo vidare på tvn som är otroligt tråkig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag tar den gärna:o Inte för att vara snäll nåt utan för att jag vill vara sjuk:p

2011-03-07 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0