Måndag v12

Ja men kul att vakna 0700 och inte kunna somna om när man börjar 11.50. KUL. Eller inte.
Ska köra på "nya" shortsen idag tänkte jag. Ett försök iallafall.
Hittade nyss en hel plåtlåda FULL med halsband, armband, örhängen etc som jag helt glömt bort. Synd att jag är så lat att jag aldrig orkar byta sånt xP Hittade iallafall de smycken jag tror jag ska ha på balen, halsband & örhängen iaf.
Nu ska jag käka frukost och kolla på ett avsnitt Greys innan jag tänkte springa till ICA eftersom jag ändå har massa tid över. Sen ska jag ta mig till skolan i tid och skriva ut lite grejer innan jag ska träffa Rebecca och vi ska smöra ihop nått bra om Furuvik till imorrn ^^
taggar en otroligt bra vecka! Idag är ju trots allt min enda (!) skoldag och nästa gång jag ska till skolan är nästa onsdag ^^ Hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0