Okey we're a couple. Whatever, don't make a big deal about it.

Ja nu tror jag att jag är klar med min filmuppsats. Den får duga iaf. För den suger riktigt hårt. Men den får duga. Ska lämna in imorrn, hoppas på att få grymt snabb feedback och sen se om jag hinner ändra annars får den väl vara dålig. Det är som det är när man har en vecka med en enda dag i skolan. Har iallafall en rätt fin vecka framför mig.
  • Måndag: Skola
  • Tisdag: Furuvik
  • Onsdag: Uppsala
  • Torsdag: Kolmården
  • Fredag: Kolmården
  • Lördag: Kanske Uppsala, annars Bollnäs
  • Söndag: Kryssning till Tallin med älsk :)
Nått att se framemot iallafall! Fin vecka.
Nu ska jag belöna mig själv med att kolla på Greys.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad ska du göra på kolmården då? :)

2011-03-20 @ 15:35:46
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: okej nice :)

2011-03-20 @ 16:17:45
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0