Onsdag

Idag har varit en rätt lugn dag. Har installerat en massa saker på datorn och har iallafall word 2003 nu. Kan dock inte öppna alla dokument jag behöver.. så om nån har en skiva eller liknande med word 2007 vore jag djupt djupt tacksam om jag fick låna för att installera!
Ska åka hem till Bollnäs 16.19 och tar en lugn kväll där.
Fick mail från furuvik idag också, ska göra en telefonaudition för jobb där i sommar :D måste ju betyda att dom åtminstonde är lite intresserad av en? :) Hoppas på att den kommer gå bra iaf. Sjuukr nervös, jag med min telefonskräck... x) Det ska nog gå bra. Hoppas rösten håller bara ^^
Nu ska jag tagga upp mig själv lite och sen ringa :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0