Söndag.

Jo men så var det söndag. Lovet är slut, jag ska åka hem och imorrn börjar Mocks. Jaa bara att ta tag i det antar jag. Har haft en jättemysig helg i Uppsala iallafall :) och just nu längtar jag som en galning till den 27/3 då jag och Olof ska åka på kryssning till Tallin :D:D:D Kommer bli sjuuuuukt awesome! Så jävla nice! Kommer bli så awesome ^^.
Men först är det mocks, uppsala med skolan, inlämning av film och kolmården som ska göras. Men det ska nog gå finfint! hihihi :D
Jag ska åka tillbaka till Bollnäs om typ 1 timme, kommer dit runt 17tiden och då är det ICA som gäller. Måste handla en massa, har typ inget hemma. Hatar att handla mat, så jobbigt att bära hem ju. Men det måste ju göras.
Nu ska jag plugga lite innan jag måste packa det sista och sen åka.
Puss
Olof och jag lekte lite med min cam x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0