That was such a high. I dont know why people do drugs.

Anna Nygren - denna bild är till dig, för det här är tröjan jag fick av Olof för typ aslängesen som jag aldrig hittade en bild på och som du ville se. Så ser den ut ^^ fett med söt!
Nu har jag bara ett enda prov kvar den här veckan sen är det HELG! Fattar inte hur fort den här veckan har gått. Var ju nyss måndag och man hade allt kvar, men nu är det torsdag och typ inget kvar? Makes no sense. Men hjärnan känner av det kan jag ju säga. Har jättesvårt att fokusera ordentligt på nånting. Man typ lallar på lite på proven och sitter sen och tänker på 1000 andra saker. Men som sagt, bara ett prov kvar. SKÖNT.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kika på serier (Greys <3<3<3) plus att det kommer nån och ska kika på lägenheten vid 18-tiden. Spännande.

Kommentarer
Postat av: O

Fortfarande, att det är en fladdermus som säger "Im watching you".. fladdermöss är BLINDA! xD

2011-03-17 @ 17:52:07
Postat av: Anna

Hihihi aaw tack :D Jag hade till och med glömt bort att du skulle visa mig den xP

2011-03-18 @ 21:16:51
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0