Thats what Im talking about, I dont want to be your gravy

Dags för sista mockdagen. Jag fattar inte hur fort den här veckan har gått. Galet. Skönt med sista provet iaf. Min vänstra axel började strejka igår och den gör fortfarande helt galet ont om jag inte har den i ett visst läge. Måste vara för att jag suttit och skrivit på ett visst sätt i typ massa timmar den här veckan. Usch.
Det är bara ett prov nu mellan 8-10 i engelska, ska skriva en uppsats. Sen är det helg! Fast ska fixa lite på filmen och kolla lite tåg osv innan jag far till Järvsö vid 14.15 :)
Nu ska jag göra mig klar för ytterligare en dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Ska du på marknaden ikväll :D:D:D:D::D:D

2011-03-18 @ 08:57:32
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: D-Man

Min vänsteraxel är också cp:o gör skitarns ont :o

2011-03-18 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0