Tog fram saxen och klippte till

Hittade mina absoluta favorit jeans som har gigantiska hål mellan benen, och som är helt omöjliga att laga. Så jag tog fram saxen och försökte klippa till ett par shorts. Hålen syns inte lika mycket iaf ^^ och det blir lite skräpshorts typ. Nått att ha nån gång ibland eller när jag bara inte orkar bry mig och ska gå hemma som en annan slöhög.
Vad tycks? Blev det okej? och jag har strumpbyxor under på bilderna, jag har inte gråa ben. Vet att det ser snett ut men står lite snett på bilden också, dom är inte lika snea på riktigt ^^
Nu ska jag slå igång ett avsnitt Greys och sen sooova :)
Puss

Kommentarer
Postat av: O

Oooh, i like it! :) Really sexi ;) <3

2011-03-21 @ 00:21:57
Postat av: linnea

snyggt!

2011-03-21 @ 07:34:06
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0