Torsdag igen? :o

Fan vad snabbt dagarna går ibland. Var ju fan nyss torsdag, och nu är det torsdag igen? Herregud, i den här farten kommer jag ju inte hinna med nånting innan jag blir gammal och dör (förutsatt att jag dör av ålder och inte i förtid av nån dum olycka/sjukdom)

Idag är det skolan till 12 och sen Gävle med Rebecca som gäller :) Kommer bli awesome tror jag! :D Ska se om man hittar någe kul, ska inte shoppa sådär överdrivet mycket. Har ju inte såååå mycket pengar, dessutom är lite pengar öronmärkt. Men det blir nog bra (Y) Nu ska jag göra mig klar för skolan. Stod förövrigt i typ en kvart efter att jag klivit upp och försökte fixa till min lugg. Gick väl sådär. xD

Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

hoho ja de är det som är de jobbiga med lugg :p Den vill gärna inte lägga sig ner som man vill, eller ibland inte lägga sig ner överhuvudtaget ;) Hoppas du hittar nått fint i Gävle :D

2011-03-03 @ 08:11:30
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0