Trevlans

Gick på Tranan med Elin, Mattias, Gustav och Victor igår :) Riktigt trevligt måste jag säga! Och det var ju evigheter sen man träffade Mattias så det var lite extra kul :) Kände mig rätt slut hela kvällen, hostig och så men hade riktigt kul iallafall. Dansade typ 2 minuter annars satt vi mest och pratade. Trevligt indeed! Jag hade inte med mig några pengar utan körde på nykter kväll, var skönt faktiskt. Kvällen gick på +-0. Betalade 20 kr för garderoben när jag gick dit, sen hittade jag en 20a på vägen hem så det var också rätt awesome.
Idag ska jag springa över till skolan och hämta matteböckerna och pärmen för att sen packa ner de och åka till Uppsala :) helgen i Uppsala kommer troligen bli mest plugg. Men får iaf träffa Olof när man är lite mindre sjuk. Vi kommer väl hosta ihjäl varandra :P
Men kanske bäst att göra sig klar och allt nu.
Puss
Med till Uppsala följer såklart min baby the ipod :)
Morgonfrilla.se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0