You wouldn't be you if you didn't try

Skoldagen över. Gissa om jag var trött vid 15 och då skulle ha en timmes biologi? Helt slut. Men det gick det med. Efter skolan gick jag och hämtade ut mina tågbiljetter till imorrn med Rebecca och följde sedan henne på en skoaffärn en snabbis. Sen var till att springa hem och slänga in lite tvätt och sen springa till ICA. Hinner med mycket bara man vill. När tvätten torkat ska resten av kvällen spenderas med Greys tror jag ^^. Känns bra. Ska boka nån tågbiljett till Uppsala/stockholm senare också tror jag. Om jag har råd. Det visar sig.
Min största lycka idag var när ICA hade fått hem sina egna bubbelvatten med päron/äpple smak. Dom har inte funnits att köpa på typ 2 månader minst. Och när det dessutom var 6 paket bacon för 40 kr så blev ju min dag som gjord :D Happy girl! Kom visserligen hem med lite mer än jag hade tänkt men det blev som de blev. En baconälskade, bubbelvatten-beroende tjej som jag kan ju inte motstå ett sådant fint erbjudande.
Två tummar upp för idag!
Fick tillbaka mattemocken och en del av biologimocken idag också.. HAHA säger jag bara. notera att vi får betyg mellan 1-7 där 7 är högst, 4 är godkänt.
Math paper 1: 4a
Math paper 2: 2a (HAHA sämst)
Biology paper 1: 4a
Biology paper 2: 4a
Höll på skratta ihjäl mig när jag fick tillbaka matten. Rena skämtet. Tur att det bara var Mock säger jag.
Imorrn ska jag få reda på hur mitt matteprojekt gick, som jag lämnade in i februari. Och även historia mocken ska jag få veta. Innan jag åker till Furuvik alltså.
Nu ska jag glo på lite Greys och sen laga mat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0