10/11 - check!

Ett prov kvar. ETT prov, EN timme sen är IB slut för min del. Hur skönt liksom?
Imorrn kl 09.15 ska jag vara klar. Helt klar. AWESOOOME.
Sen väntar frihet, fest (både fredag & lördag och sen verkar det vara en del på gång senare också ^^) och tatuering (Y)

Dagens prov gick nog okej. 
Paper 1 är så svårt att veta. Har typ 5 rätt iallafall skulle jag tro (av 30) ^^ Sen fick jag ju gissa på en massa så man vet ju aldrig. Kan vara 5 av 30 lika gärna som 25 av 30. I will never know.
Paper 2 däremot kändes som att det gick rätt bra. Som att jag kunde det mesta. Skönt det iallafall (Y)
Nu måste jag bara plugga till paper 3 imorrn. Så ikväll/eftermiddag är min sista pluggkväll :D
Nu ska jag väl försöka plugga lite då.
Puss
Sista dagen med denna bok. I Wont miss it. At all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0