11/11 = IB - CHECK!

Nu kan jag checka av IB från min att-göra-lista. Dvs jag är klar med gymnasiet. 
HUR SKÖNT ÄR INTE DET???!
Jag känner mig väldigt redo att gå vidare iallafall. Trött på IB och Bollnäs.
Time to move forward.
Idag har jag gjort en massa och ingenting.
Ätit glass, köpt mat (kött!) till imorrn, betalat för balen-ekipaget.
Gått till Långnäs, druckit loka, gungat, åkt linbana, lekt på linbanan med massa okända småbarn.
Suttit på stan och gjort ungefär ingenting i ett bra tag, pratat en massa med Rebecca & Hanna. Köpt hårfärg och helosansalva.
Kollat på Trassel, så kul.
Ätit rabarberpaj.
Nu ska jag ta det lugnt en stund och sen lägga mig när jag vill.
Imorrn ska jag och Hanna leka lite i Filmsalen innan vi måste lämna in våra nyckelkort in dit (sadface på det).
Ska försöka bränna lite kopior på final production :)

Jag hoppas du förstår att det inte är lätt. Att det inte kommer vara lätt.
Att jag kommer försöka och göra mitt bästa men det finns inga garantier.
Det är inte lätt.
Jag ville aldrig det här.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hahaha jaaa jag vet x)

2011-05-20 @ 14:18:05
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0