2/11 - check!

Nu har jag gjort 2 av 11 exams. SKÖNT.
Som sagt gick väl engelskan som den gick, men har ju ett engelska prov kvar, kanske kan komma ikapp lite där ^^
Matten idag gick faktiskt bättre än jag trodde. Eller det känns som det gick rätt okej.
Svarade på 85/90 marks så borde ju lyckas skrapa ihop nånting tycker jag? :)
Har nu ett matteprov kvar, vilket är imorrn kl 9.15 sen ska jag aldrig mer i mitt liv räkna matte. (om jag nu inte måste göra en retake, men det hoppas vi på att jag slipper) Aldrig mer massa trianglar, linjer, ekvationer eller annat sånt skit som jag inte VILL göra. Kommer vara en fin dag imorrn känner jag. Om nu inte det känns som att provet imorrn gick crap efteråt. Men HÅLL TUMMARNA.
I eftermiddag/kväll ska jag inte göra så mycket tror jag. Kolla på lite serie, film och så tror jag mest.
Puss

Kommentarer
Postat av: D-Man

Jag säger bara....YOU CAN DO IT! Gud vad Adam Sandler har våldtagit min hjärna XD

2011-05-04 @ 16:46:34
Postat av: olsson

det gick nog säkert bra my! :)

2011-05-04 @ 17:30:21
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0