3 kvar.

Jag har 3 prov kvar att göra innan jag får sommarlov. Alla 3 är i biologi och jag gör 2 av dom imorrn och det sista på torsdagmorgon. Ska bli så skönt att bli klar. Men vettefan vad jag ska göra med all tid? Förslag någon?
Har pluggat biologi ungefär hela dan. Eller stor del av dan iallafall. Har gått igenom topic 3, 4 och 5 samt lite av topic 6. Tar resten imöra innan proven. Hoppas jag hinner. Topic 6 är helt galet. Fattar nada.
Har även tvättat och dammsugit idag, känner mig lite duktig. Dammsugning behövdes verkligen, den var typ 3 veckor sen kändes det som. Men nu äre gjort, så nu vågar väl Anna sig förhoppningsvis hit på lördag ;)
Tänkte gå och lägga mig nu, ska upp tidigt och duscha samt plugga innan det är dags att skriva prov i 2 timmar.
Wish me luck, biologi är mitt allra sämsta ämne. Typ iallafall.
Jag och Rebecca satt och kollade på lite sistaminuten resor nånstans också. Hade ju varit helt underbart att åka till typ grekland eller ibiza eller nånstans whatever där det är varmt till veckan. Kanske hittar nått galet billigt och drar iväg. Fast då måste man ju ha pengar. Men sånt löser sig kanske. Vi får se vad som händer. Om jag hittar en resa som jag anser mig ha råd med, kör jag på det. Lätt. Vill nånstans vaaarmt!
Men nu ska jag dra mig mot sängläge.
Puss <3
Sådär vill jag också ligga och chilla. I solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0