Bläöä

Måndag 2 maj.
Trodde aldrig den här dagen skulle komma.
Dagen innan exams börjar. OMG. Helt galet att det börjar imorrn. IMORRN!
Jösses. SICK!
Imorse klev jag upp tidigt ( före 7) och åkte med mamma in till Järvsö för att ta tåget hem till Bollnäs.
Var hemma vid 9, upptäckte att Bahnhof stängt av mitt internet = sad girl. Ringde och frågade vafan det var frågan om, dom skulle ju inte stänga av det förrän 1 Juni. Men tydligen så skulle dom stänga av det 1 Maj. Bajs. Gick till skolan och pluggade massa matte med Rebecca och Mi. Har ju inga lektioner så var lika bra det. Gick rätt bra och imorrn efter engelska exams så ska det pluggas mer. Vi åt lunch på Max tillsammans med ett antal lärare (vi satt inte med dom, men det var rätt många lärare där). Sen mer matte.
Vid en sådär 14.30 var vi så slut i huvudet att vi gav upp och gick hem. Jag gick ner på stan och köpte mobil bredband så jag har nån form av internet iallafall, måste ju kolla mailen och söka lägenhet!
Så nu sitter jag på segt mobilt bredband, bättre än inget iallafall.
Ikväll ska jag mest ta det lungt och ladda inför morgondagen så jag kommer upp och är relativt pigg. Läskiiiiiiigt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: O

Lycka till! :)

2011-05-03 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0