Dagen

Idag har varit en rätt lång dag, fast som ändå gick rätt fort.
Klev ju upp vid 7, åkte och tatuerade mig, var tillbaka i Bollnäs vid 10.
Gick med Alice till arbetsförmedlingen och sen till skolan för att äta lunch.
Träffade sedan Hanna och brände en ny kopia av filmen till Eve eftersom hennes inte funkade.
Fick även höra iallafall två gånger att vi skulle gå hem från skolan xP
Sen lodade vi runt ett tag innan vi gick ner på stan och åt glass.
Sen gick vi på karlslund och gungade/pratade en massa.
Sen gick vi och käkade lite hamburgare, fett gott.
Gick hem till mig och kikade på lite film.
Sen gick Hanna hem och jag har suttit i soffan och haft det halvtråkigt. Pratat med lite olika folk :)
Nu ska jag väl dra mig mot sängen snart kanske?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0