Day 2 of Exams

Igår hade jag Comparative Commentary i Engelska. Kändes som jag glömde bort comparative delen, men det kanske går ändå. Det var ju "bara" 25% av betygen. Heh.
Idag har jag Math paper 1 kl 13.00. Har pluggat så himla mycket matte senaste dagarna så jag hoppas verkligen det ska gå bra. Det MÅSTE gå bra. För nu är det typ 40% av betygen som står på spel. Jävla IB.
Så håll tummarna för mig nu! Så det går bra.
Ska till skolan om en stund och plugga mer matte så jag har det relativt färskt i huvudet när jag går in och sätter mig för att skriva.
Hade världens huvudvärk/nackvärk igår eftermiddag/kväll (hade ont redan från när jag vakna men det blev värre) så jag tog mig en tupplur och sen låg jag i sängen och kollade på Greys. Skönt det.
Nu ska jag göra mig redo för den här dagen.
Puss
Visstja! Den 23e Maj ska jag göra min första tattoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0