Don't be dirty ice cream

Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Paper 1 var nog bland det mest idiotiska jag sett. "London Naval Conference". Never heard of in my liiife. Står inte med i böckerna vi använder. Eller typ några rader i en. Man kan ju tycka att dom ska välja nått stort som man vet vad det är som Locarno, Genoa, Rapallo, World Disarmament eller liknande. Men nejnej, här tar vi nått som typ ingen  hört talas om. YEY. Så paper 1 gick säkert åt helvete. Ordbajsade ut en del.
Paper 2 lyckades jag svara på någorlunda iallafall tycker jag. Får hoppas det räcker för en 4a iallafall..
Nu är jag iallafall klar med historia! Skönt som fan. Ska lämna tillbaka 8 (!!!) böcker. Fatta tomt det blir sen.

Ska ta och åka hem till Järvsö strax eftersom jag ändå inte har nått prov imorrn och det känns bara deprimerande att sitta hemma för mig själv. Man blir inte mindre deprimerad iallafall. Har verkligen ingen lust att sitta hemma och vara ledsen bara.
Så åker väl tillbaka hit på lördagmorgon eller fredagkväll. We'll see. Ska ju plugga med Rebecca på lördag iallafall!
Nu måste jag packa.
Puss
Gimme lost of cash. Så kan jag terapi-shoppa eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0