Fina dagen!

Ja min tur till blodcentralen var ju rätt värdelös. Dom tyckte inte det var någon idé att jag tog några prover eftersom jag skulle tatuera mig och flytta till hösten så då fick jag snällt traska hem igen.
Efter det fick jag lite lägenhetsångest.
Sen satt jag på skolan och pluggade med Rebecca i nån timma.
Vid 15-tiden slog vi ihop böckerna och drog ner på stan för att käka glass på krokanen. Fett värt. Sommarväder helt klart!
Sen gick vi runt på stan ett bra tag och kikade. Jag köpte mascara och nagellack. JAG köpte mascara. Nu har nått slagit fel. Men den var på rea så de vare värt.
Nu ska jag snart ta en filt, lite engelska grejer och gå för att lägga mig i solen ett tag :) SKÖNT!
Puss

Slänger in lite bilder från dopet jag var på i lördags :)
Ungen är ju så hiiiimla söt! Älskar hennes hår :D Lilla Sabina <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Får man inte vara blodgivare om man har tatueringar? :o

2011-05-11 @ 19:29:24
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0