Helgens bravader!

Jösses vilken partyhelg det här har varit. Helt fantastiskt kul hat jag haft! :D
Vilket var behövligt.
Awesome fest på fredagen, med många roliga bilder, skratt, gigantiska glasögon, både gammalt och nytt folk och lite bus :) Måste säga att jag hade epic kul i fredags. Så jävla värt att gå ut IB! Nu blir fan party all the way fram till studenten då vi kör stenhårt igen!
Igår var det utgång med bland annat Anna, Hanna och Rebecca. Så jävla kul.
Dansade så svetten rann, drack shots, mådde kung, var glad och hittade på lite bus :)
Lite mindre roligt framåt stängningsdags när känslor och tankar började ta över, men bra vänner och lite mozzarella-sticks på MAX gjorde det bättre.
Var uppe till typ 4 och pratade med Anna & Bernis och hade det mysigt. Riktigt trevligt.
Vaknade vid typ 12 och klev upp. Duschade, åt lite och gick sen ut och la mig i solen.
Lämnade Anna på station, och nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra. Vill inte bara sitta och tröka.
Ring mig eller nått om nån vill hitta på någe! 070-5845668 ^^
PUSS
IMORRN ÄRE DAGS!!!!!!!!!!! :D Tattoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0