It's not that I can't live without you, it's just that I don't even want to try

Ja, igår så var det svenska paper 1. Det gick okej tror jag. Skrev iallafall en del så nånting borde väl vara okej.
Resten av dagen igår satt jag och läste om kalla kriget. Mina ögon och min hjärna var helt slut när jag la mig.
Stalin, Brezhnev, Kruzchev, Andropov, Cherenko(stava?) och Gorbachov.
Truman, Eisenhower, Kennedy, Johnson, Nixon, Ford, Carter och Reagan.
Och sen alla jäääääävla missiler dom byggde. Galet.
Och alla doctriner, plans och allt dom hittade på. Massa papper..
Idag ska jag iallafall skriva paper 1 & 2 i Historia sen är jag klar med all historia. Skönt. Bara 4 prov kvar nästa vecka, sen har jag typ sommarlov ^^
Enlig yr.no ska det bli 12 grader och regn idag. Än skiner solen och det är typ 14 grader. Får se hur dagen utvecklar sig :P
Snart ska jag gå till skolan och plugga historia igen innan det är dags för prov vid 12.30.
PUSS
Det här är jag efter 19 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0