Missad tvättid och i love you, man.

Idag har varit en rätt lång dag, bestående av båda bra och dåliga saker.
Blev klar med engelskan idag, så det är bra.
Gick ner på stan och fyllde på mitt mobila bredband, det är också bra. Men det tog typ en halvtimme för det var nått krångel, mindre bra.
Följde med Rebecca hem, det var bra och kul. Cheesecake och I love you, man. Bra film, många skratt.
Jag glömde bort att jag hade tvätttid mellan 16-19, kom på den 18.40. Mindre bra.
Får boka ny antar jag.
Men mitt i allt bra och allt mindre bra så har jag kvar den där känslan som inte vill försvinna. Den känslan av tomhet, den känslan av att nått fattas. Känsla av saknad. Jag försöker glömma bort, gå vidare, göra annat. Men det är inte så lätt. Jag vill att allt ska vara som förut.. eller kanske inte allt, en del saker skulle behöva förändras, men jag önskar mycket var som förut..
Det är inte så lätt.. inte alls..

Nice film! Många skratt åt helt konstiga saker. Om du vill se en "inte-orkar-tänka-så-mycket-film" och inte har sett den här. Se den. Eller om du bara vill skratta lite. Riktigt mysig :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den där känslan kommer ta ett bra tag innan den försvinner, men den gör det...typ. Just hang in there :)

2011-05-11 @ 16:48:22
Postat av: Anna

Sv: HAHA! Näerå, jag ska inte det ;) Får väl fixa en spegel/sminkbord till mitt rum så äre lugnt^^

En annan sak som hänt, och som är värsta hemsk är.. Åh jag vågar knappt säga det.. Huu!! Men jag har.. börjat... g-gg-gi.... gi.. gilla.. ro....ros... rosa (!) :O

2011-05-11 @ 19:25:34
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Hang in there <3 Jag finns, det vet du :) <3 Du kommer klara det <3 MYcket hjärtan det blev <33

2011-05-11 @ 19:27:10
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jaa, det börjar gå utför för mig nu alltså.. Jag vill till och med ha rosa hår :O Fast inte hela håret. Utan typ lila/rosa/svart. Eller rosa/turkosblått typ. Fett snyggt det skulle va :D Lite svart med kanske. Åååh jag vill byta hårfärg :( Men måste ha såhär till balen iaf :P



Jo vet att det är rätt hårt med reglerna. Men jaa då äre kört för mig att bli blodgivare då x) Iaf tills jag ärklar med tatuerandet :P Och det vet man aldrig när det blir..

2011-05-11 @ 20:09:52
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jag ska färga håret på salong den 31 :) Men blir svart och lila då bara, för ska ju ha det på balen. Blir även permanent lila då, så får väl ha så ett tag så får vi se vad som händer sen ;)

Men utväxt är ju fint som snus de :D Men när jag kommer till dig så kanske vi kan färga? Om du inte tycker det är för tidigt :)



Men känns som det är onödigt att gå och bli blodgivare när man kanske kommer tatuera sig varje år nu liksom. Om man nu har råd xP

2011-05-11 @ 20:35:13
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hoppas det blir bra iaf^^



Man kan ju höra efter med dom iaf^^

2011-05-12 @ 08:30:49
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0