Myskväll med mig själv.

Har haft myskväll med mig själv eftersom det inte fanns nånting annat att göra.
Har käkat mumsig middag, käkat 3 olika sorters glass (så gott, men fysatan vad jag är mätt på glass nu) och kikat på en av mina allra allra bästa må-bra filmer. Grease. Can't stop loving it.
Den filmen får mig alltid att må bra på nått sätt. Musiken, karaktärerna, allt.
Matteprovet idag kändes inte alls lika bra som igår, men det kan nog kanske, kanske, kanske gå iallafall.
Får hoppas iallafall.
Nu ska jag strax lägga mig och kika på Grease 2 tills jag ska sova/somnar. Ja jag är så nördig. Deal with it.
Puss!

Guess mine is not the first heart broken
My eyes are not the first to cry
I'm not the first to know
There's just no getting over you

You know I'm just a fool who's willing
To sit around and wait for you
But, baby, can't you see
There's nothing else for me to do
I'm hopelessly devoted to you

But now there's nowhere to hide
Since you pushed my love aside
I'm out of my head
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you

My head is saying, "Fool, forget him." 
My heart is saying, "Don't let go. 
Hold on till the end." 
And that's what I intend to do
I'm hopelessly devoted to you

But now there's nowhere to hide
Since you pushed my love aside
I'm out of my head
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you
Hopelessly devoted to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0