One, Two, Seven, Three

Ja senaste dagarna har jag väl inte gjort så överdrivet mycket.
Fredagen spenderades ju i Järvsö. Hälsade på en kompis jag inte sett på väldigt länge, var väldigt trevligt måste jag säga :) 
Igårmorse åkte jag hem till Bollnäs för att plugga biologi med Rebecca, vilket ingen av oss var speciellt sugen på egentligen. Men lite blev det gjort iallafall. Även 2 filmer lyckades vi se :P
På kvällen körde vi ost, kex, vindruvor, morotsstick och vin till Eurovision. Riktigt trevligt.
Tyvärr var det ju nått mega äckelfel på alla SVTkanaler så efter 7e låten (sverige) så laggade bilden jättemycket så det gick knappt att titta. Det frös hela tiden. Men när sista låten kördes då blev det bra. Galet jobbigt.
Antar att SVT gick sönder lite för Sveriges låt är så dålig. Förstår verkligen inte hur den kunde komma 3a. Tänker inte ens kommentera på låten som vann. Jag säger bara Finland, Danmark (även om den var en rip-off på Andreas Johnsson så är låten bra) eller Irland! <3
Aja, nog om Eurovision. Vet inte ens varför jag kollar längre xD
Idag verkar det bli en innesittardag eftersom vädret suger och jag ändå måste plugga. Får se hur det går.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0