Onödigaste dagen ever.

Eller ja, en av mångar dagar som gått åt för mig till att bara ligga på soffan/sängen och halvsova för att jag har ont i axeln/nacken. Så jääääävla drygt. Det var dock ett tag sen jag blev liggandes en hel dag. Men det känns som det här kunde ha väntat till efter exams med att komma, måste plugga nu jag ju. Men igår var man ju på dop och närman kom hem så hade man ont så man sov bara och så har ju hela dan idag gått åt till att ha ont. Skitsaker. Nån som vill amputera bort min nacke/axel? Vore helt okej för mig. Byta lite delar.
Ikväll ska jag åka och förhoppningsvis få hem min balklänning, vilket är nice.
Mindre nice är att jag måste upp värsta tidigt imorrn för att ta tåget till Bollnäs eftersom jag inte hinner med sista bussen/tåget idag.
Håll tummarna för att jag inte har ont imorrn då jag MÅSTE plugga imöra inför proven som är nu i veckan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0