Partymode ON!

Alltså, de senaste dagarna (eller sen i fredags) har jag varit på partymode.
Party gällde fredag och lördag, men inte sön-tis vilket var sjukt tråkigt xD
Jag vill bara få släppa lös lite nu när jag kan, vill och inte behöver bry mig om nånting.
Men vad fan ska man göra när det inte finns nånstans att parta?
Läre hända nått på lördag iaf tycker jag ^^
Gårdagen var iallafall riktigt riktigt kul. När det väl kom folk. Jag och Rebecca höll på förlora hoppet om att det skulle komma nån, men tamefan det gjorde det och många vare! Riktigt kul! En DJ som spelade låtarna man önskade, lite roliga påhitt, lite random folk, mycket bra folk, några shots, lite asgod mat osv.
Nice kväll helt enkelt!

Idag vettefan vad som händer dock. Ska väl klä på mig lite och se om det är nån i Bollnäs som ska käka på skolan eller om man får hitta på nått här hemma.
Borde nog gå och handla lite kanske. Men inte orkar jag det heller xD Dessutom kostar mat pengar vilket jag måste ha kvar för att åka till sthlm, gå på grönan, åka hem från sthlm, åka till sundsvall och tillbaka och parta här hemma ;) Vettefan vad jag ska äta^^
Det löser sig antar jag. Kanske är värt att leva lite på sparpengar den här månaden? Inte vare år man tar studenten menar jag :)
Nu ska jag se vad som händer utanför min lilla lägenhet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0