Random helg!

I fredags hämtade jag min lillasyster i Ljusdal.
Vi kom hem till Bollnäs vid typ 22 eftersom hennes gradering i karate höll på i evigheter.
När vi kom hem la vi oss och kolla på Pocahontas (stava?) och sen sova.
Blev på lördagen väckt vid 7 av syrran och då kollade vi klart på filmen och kollade även på en till.
Sen var klockan 9 och Amanda ville ner på stan. Lyckades dock få henne att vänta ett tag till (stan var ju inte ens öppen liksom ^^)
Tillslut kunde hon inte hålla sig längre så vi kom ner på stan lagom tills dom öppnade.
Dock gick vi ner på marknaden och kikade direkt, vilket knappt var öppet.
Så vi lekte i lekparken på långnäs typ jättelänge innan vi måsta in på stan och leta en toalett åt ungen :)
Sen gick vi tillbaka till marknaden och kikade/lekte i lekparken.
Träffade på Rebecca och Zebastian en stund också, trevligt!
Sen var det lunchdax och då gick vi på MAX. Där träffade vi Elin & Gustav som jag inte träffat på länge så vi satt där rätt länge och pratade medans Amanda hoppade i hoppborgen och blev ansiktsmålad :)
Sen gick vi ner på stan en sväng igen, i sällskap med Elin & Gustav. Blev marknad och skoaffär.
Runt 16-tiden (ja vi befann oss på stan från typ 10-16) gick vi hem och slog igång en film samt packade ihop grejerna innan vi tog tåget till Ljusdal för att hon skulle åka hem.

Efter att ha lämnat syster i Ljusdal så for jag till Järvsö för att se vad som hände där och vara med Elin & Gustav :)
Vi insåg efter ett tag att Järvsö var dött så efter lite övertalning från mig så bestämde vi att vi skulle åka till tranan istället och det blev en awesome kväll!
Dans, trevliga vänner, mer dans, random stuff with random people, MAX och lite blickar.
Nice kväll, nice folk även om vissa delar av kvällen kanske var lite för random xD
Kom väl hem vid typ halv 3 ungefär och la mig vid 3.
Klev upp runt halv 12 idag, har bokat biljetter till och från Stockholm!
Så imorrn blire Grönan och tisdag the city med Rebecca! :D
Nu måste jag ta tag i den här dagen innan den försvinner :P
PUSS
Syster min på tåget till Bollnäs :)
Amanda provade en hatt på marknan ^^
Hon provade lite olika roliga masker xD
På MAX fanns det ansiktsmålning så klart att Amanda gjorde de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0