Sol & fågelkvitter

Idag är det sol och fåglarna kvittrar. Fint! Bättre än jävla trökväder och kallt. Fast det hade varit mer praktiskt för då vill man iaf inte vara ute och då har man ingen anledning att inte plugga.
Jag kom hem till Bollnäs för ungefär en timme sen, dvs runt 9. Jag har ätit frukost och duschat.
Nu måste jag skynda mig lite och göra mig klar för att sen promenera ner till sjukhuset och gå på blodcentralen för mitt första besök som blodgivare. Sen måste jag plugga engelska och historia.
Egentligen har jag fortfarande ont i axeln/nacken men det är litelite bättre än igår. Så får försöka pina mig igenom dan iallafall och verkligenverkligen hoppas att det är borta imorrn när det är dags för prov igen.
Hämtade hem min balklänning igårkväll också, så CHECK på balklänning! Så Awesome ^^
Nu måste jag skynda mig lite som sagt!
PUSS
2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0