Tisdag den 24/5

Alltså det är nått jävla fel på mig idag.
Glömde bort att jag slagit igång spisen och hade hällt smör i stekpannan. Då gick brandlarmet.
Typ en halvtimme-timme senare slog jag igång plattången. Glömde helt bort det och gick iväg mot skolan för att lämna tillbaka några böcker. Kom på mig efter en stund och sprang hem xD
Fortsätter jag såhär har jag fan ingen lägenhet kvar snart :P
Ska iallafall försöka att inte bränna ner lägenheten.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. 
Så långtråkigt att ha lov när inte nån annan har det.
Blåser ju som ett jävla as också, inte speciellt kul.
Sitter mest i soffan just nu, lyssnar på musik och är fascinerad över min tatuering xP
It is like a shiny new toy! Förutom att man inte kan göra så mycket mer än kolla på det xD
Jag gillar min Ipod. och mina högtalare. ipod + högtalare = <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0