Where did I go wrong, I lost a friend

När det har hänt nått man inte vill så är vissa dagar bättre än andra efteråt. 
Vissa dagar kan man glömma bort det, man kan leva, göra saker, tänka på annat och bara vara.
Andra dagar tänker man på det hela tiden men försöker komma över det.
Sen finns det dom dagar när det gör så ont. När man knappt kan tänka på det utan att börja gråta. Dom hemska dagarna när allt göra ont, allt påminner en och inget kan göra det bra. Idag har känts som en sånt dag.
Det gör ont. Det rinner tårar. Det finns inget nån kan säga som gör det bra. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag vill att det ska vara bra igen.

Kommentarer
Postat av: D-Man

Som jag sagt. Man får ha sina ledsna dagar. men se bara till att det blir dagar och inte veckor. Knarka musik. Det hjälpte för mig fast jag är ganska musikberoende^^ Lyssna på Billy talents skivor. Underbara texter och en röst som berör på djupet. Ibland måste man få utlopp för sina känslor. Stay strong my :)

2011-05-16 @ 01:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0