You can't pray away the gay

Onsdag.
Vad ska man göra idag? Bränna ner lägenheten? Eller kanske inte.
Sitter just nu och lyssnar på musik och dör lite i soffan.
Funderar på när jag ska duscha och vad jag ska ha på mig ikväll. Tranan ftw (Y)
Är fortfarande fascinerad över att jag har en tatuering. Hihi ^^
Börjar förstå vad alla menar med att man blir sugen på fler iallafall xD
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då mitt liv är rätt händelselöst atm.
Att vara ledig är sjukt skönt, men det suger lite när ingen annan är det xD
Senare idag kommer Rebecca hit iallafall! :D
Den e så fin <3 Ska knäppa en bättre bild när jag inte är knallröd x)
Bästa Rebecca! :D
Nu har jag inget mer att säga. Cya later!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0