Åh dåligt

Jag är så dålig.
Kommer typ ingenvart med analysen.
Eller ja. jag har fyllt ut med lite grejer som hon kommenterat på, men är ändå en del kvar att göra. 
Och dessutom fattar jag inte exakt vad hon menar jag gjort fel..
Men jaa.. Får väl låtsas som att jag fattat och skriva lite mer. Hitta på.

Nu sitter jag mest och är hungrig och kollar på True Blood.
Ska lägga mig efter de här avsnittet tänkte jag.
Får se om jag ska till gymmet eller inte imorrn. Tänkte göra ett försök iallafall :)
Har lång eftermiddag dock. Typ 13-16. Prata om Irak kriget. 
Sen hem och fixa det sista på analysen innan jag måste skicka in den...
Får hoppas jag får godkänt nu bara :o

Men nattinatti på er!
PUSS
ILY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0