Alltså..

Är det bara jag eller är det helt omöjligt att hitta snygga vinterskor?
Helt fucking omöjligt ju.
Jag har inga vinterskor (har visserligen inte haft det på flera år, men ändå) mer än mina uggs.
Eftersom Uggs är typ bland de fulaste skorna i världen och dessutom inte sådär supersköna att gå i hela dan, vill jag hitta nå riktigt vinterskor.
Men allt är så jävla fult/dyrt/konstigt.
Kommer aldrig kunna hitta skor. Kommer få leva i mina converse & tjockstrumpor den här vintern med.
Eventuellt mina uggs när det blir för kallt att ha converse med tjockstrumpor.
Blö..
Ska fortsätta kika efter skor nu.
Puss
Haha xD

Kommentarer
Postat av: Anna

Köp Dr Martens! Kostar typ 1300 kr, men dom håller i evigheter, och så ärom varma med sockor i^^ Inte för att jag har några egna men, hela min familj har ju typ :o

2011-11-02 @ 20:54:51
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0