Bildbomb 2

Här kommer bildbomb 2! Har lite mer saker som är "new in" och lite mer goa bilder på missen ;)

Skor från Eurosko - 1199. Lite skitiga nu dock x)
Sportbh från Team Sportia - fått av mamma i tidig julklapp
Träningsbyxor från Intersport - också från mamma i tidig julklapp
Sötnosen :)
:)
Tittut bakom gardinen! :)
Nånting är kul i fönstret :)
Ungefär här vill han vara just nu. Han tycker det är jättespännande att se sig själv på bild samt så är muspekaren väldigt intressant. Och han har ju tappat bort sin leksaks-mus så läre ju försöka hitta den. Men den är väldigt mystiskt borta! Har redan letat i hela lägenheten två gånger utan att hitta den.. Mycket skumt! 


Iaf, körde världens kortaste gympass idag (15 min WOHO). Kom till gymmet lite sent så hann inte mer än så om jag skulle komma i tid till seminariumet. Får köra lite mer en annan dag :)
Ikväll ska jag bara ta det luuugnt och chilla hade jag tänkt. Mysa med sötaste katten och kolla på serier. Typ.
I övrigt händer inte mycket faktiskt (nu blir jag biten i handen här också... måste verkligen hitta musen!!) mest skola och vara hemma med missen :)
Har lite små rivsår överallt, sånt man får räkna med ;)
Aja nu ska jag glo på true blood eller greys. Eller vänner. nånting blire!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger det igen... Aaaaaaaaaawwwwwwwwww så söööööööööööööööt!!!!!!!! Fy vad söt Yoshii är! Jag dör lite, måste komma och hälsa påååå!

2011-11-30 @ 12:12:26
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0